Legitymacje szkolne


W związku z wejściem w życie nowego rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków z dnia 7 czerwca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1120) od 12 lipca wydawane są nowe legitymacje szkolne (e-Legitymacje)

Rozporządzenie to jest konsekwencją wejścia w życie ustawy o dokumentach publicznych w której legitymacja szkolna "e-Legitymacja" została zakwalifikowana jako dokument publiczny kategorii trzeciej. Celem ustawy jest uregulowanie wielu kwestii związanych z bezpieczeństwem wydawania dokumentów publicznych, prowadzenie rejestru ich wydawania.

Nie ma obowiązku wymiany dotychczas wydanych legitymacji.

Z nowym rokiem szkolnym 2024/2025 szkoła może wydać jedynie legitymację w formie karty PCV.

  1. elegitymacja

      Procedura wydawania e-Legitymacji w MOS nr 1 „SOS” nowym uczniom i duplikatów:

      • Na adres: legitymacje.mossos@eduwarszawa.pl należy wysłać zdjęcie w formacie 3:4 (JPG)
      • Szkoła składa elektroniczny wniosek o wydanie legitymacji.
      • Po wydrukowaniu legitymacji i naklejeniu hologramu legitymacje wydawane są uczniom
  2. mlegitymacja